تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام همواره یکی از سوالات صاحبین کسب و کارها و به خصوص کسب و کارهای مجازی است. در این صفحه به صورت کامل انواع تعرفه ها و قیمت تبلیغات در اینستاگرام را برایتان توضیح داده ایم.


تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

چند نوع تعرفه وجود دارد؟

در ابتدا باید یادآوری کنیم که تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت پست و استوری انجام می شود. در رابطه با این موارد در صفحه ی آموزش تبلیغات در اینستاگرام بیشتر توضیح داده ایم.

با در نظر گرفتن این موضوع، قیمت تبلیغات در اینستاگرام برای پیج ها و اینفلوئنسرها به ۳ نوع زیر تقسیم می شوند:

  • نشر محتوای آماده ی شما در استوری پیج یا اینفلوئنسر: در این روش محتوایی که در پیج شماست یا محتوایی که از پیش حاضر کرده اید توسط پیج یا اینفلوئنسر منتشر می شود. این نوع تعرفه معمولا پایین ترین قیمت را دارد. رایج ترین نوع تبلیغات در پیج های پر مخاطب همین نوع تعرفه است.
  • تولید محتوا توسط اینفلوئنسر و نشر آن: در این نوع تبلیغ معمولا قیمت تبلیغ پست اینستاگرام چند برابر قیمت استوری است. برای این نوع تبلیغ، ممکن است اینفلوئنسر در محل کسب و کار شما حاضر شود که تبلیغات با این روش جزو گران ترین روش های تبلیغات در اینستاگرام است.
  • تبلیغ بدون هزینه در ازاء محصول: پیج هایی که فالوور کمتر از ۳۰ الی ۵۰ هزار نفر دارند، در ازاء دریافت محصول و در صورت برخورداری از کیفیت لازم محصول یا خدمت شما را معرفی می نمایند.
قیمت تبلیغات در اینستاگرام و راهنمای انتخاب پیج مناسب

کدام پیج اینستاگرام برای تبلیغات بهتر است ؟

پاسخ این سوال برای هر پیج و کسب کار متفاوت است. نکته ی مهم برای انتخاب پیج پربازده برای تبلیغات این است که مخاطبین شما در کدام پیج حضور دارند ؟ از بین پیج هایی که مخاطب شما را دارند کدام پیج ها به صرفه تر هستند.

در ادامه با لیست برخی پیج های اینستاگرام همراه با راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات همراهتان هستیم. همچنین قابلیت مشاهده کل پیج های پرمخاطب اینستاگرام فارسی به همراه امکان انتشار تبلیغات با ثبت نام در تبلیغگرام امکان پذیر است.

تعرفه استوری تبلیغات در اینستاگرام و راهنمای انتخاب پیج مناسب

لیست پیج های پرمخاطب و اینفلوئنسرهای اینستاگرام با یک نوع مخاطب خاص و تعرفه های نزدیک به هم در جدول زیر درج شده است. نکات مهم و راهنمای انتخاب بهترین پیج ها برای تبلیغات پس از لیست در اختیار شماست.

نام کاربریموضوعتعداد مخاطبتعداد بازدیدتعرفه استوری
mitray1آرایشی و بهداشتی۳۳۲ هزار نفر۱۱۹۰۰ بازدید۲ میلیون تومان
tehrani.mozhgannآرایشی و بهداشتی۱۸۲ هزار نفر۱۱۷۰۰ بازدید۹۰۰ هزار تومان
dr.mehribabaeiآرایشی و بهداشتی۲۸۹ هزار نفر۷۶۰۰ بازدید۳ میلیون تومان

اما در ادامه به راهنمای انتخاب پیج بپردازیم. از لیست فوق به نظر شما اولویت تبلیغ با کدام پیج است ؟

اولویت بندی برای انتخاب پیج بر مبنای اهمیت در بازدهی به ترتیب ذیل است:

  1. مرتبط بودن پیج و اطمینان حضور مخاطبین مورد نظر شما
  2. تعداد بازدید از پست ها و استوری های پیج
  3. بررسی میزان تعامل آن ها
  4. هزینه استوری نسبت به بازدید

با توجه به اولویت بندی و میزان اهمیت موارد بالا شما می توانید بهترین پیج ها برای تبلیغات کسب و کارتان را انتخاب کنید.

لیست تعرفه تبلیغات در اینستاگرام به همراه قیمت تمامی پیج ها

برای مشاهده لیست پیج های اینستاگرام به همراه تعداد مخاطب، بازدید، نرخ تعامل و … بدون پرداخت هیچ هزینه ای در پلتفرم تبلیغگرام ثبت نام کنید. ثا ثبت نام در تبلیغگرام امکان مشاهده لیست کامل تمام پیج های اینستاگرام بدون پرداخت هزینه برای شما فراهم است.

در صورتی که مایل به تبلیغات در پیج ها هستید، با چند کلیک می توانید از طریق تبلیغگرام تبلیغاتتان را منتشر نموده و به راحتی گزارشات کامل از طریق پنل دریافت کنید.

در هر مرحله از تبلیغات با هر پیج برای شما پیامک های اطلاع رسانی ارسال می گردد.