تبلیغات گسترده تلگرام در اوج بازدهی! + آموزش (آذر ۱۴۰۱)

تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده در تلگرام با نام تبلیغات بازدیدی نیز شناخته می شود. همانطور که می‌دانید، کانال های تلگرام جهت تبلیغات دو نوع تعرفه دارند. یا مبلغ ثابتی را به عنوان تعرفه ساعتی اعلام می‌کنند و یا بر مبنای بازدید انجام شده از پست تبلیغاتی شما هزینه دریافت می نمایند. با توجه به افزایش ۳۰۰+٪ بازدهی تبلیغات در تلگرام در این پست به آموزش چگونگی نشر سریع و آسان تبلیغات گسترده تلگرامی پرداخته ایم.

تبلیغات گسترده تلگرام، در اوج بازدهی !

تبلیغات گسترده یا بازدیدی تلگرام، در سال های اوج استفاده کاربران ایرانی دارای بالاترین بازدهی در میان تمام بستر های تبلیغات دیجیتال بود. تبلیغگرام نیز در سال ۹۵ با خودکار سازی و ایجاد زیرساخت های پیشرفته تبلیغات در کانال‌های تلگرام فعالیتش را آغاز کرد. امروز چندی پس از فیلترینگ اینستاگرام، شاهد بازگشت بازدهی تبلیغات در تلگرام حتی به میزان سال‌های اوج آن هستیم!

تبلیغات گسترده تلگرام چیست و چگونه محاسبه می شود؟

شما می توانید یک پست تلگرامی را میان هزاران کانال توزیع نمایید و هر کانال بر مبنای بازدید انجام شده از تبلیغ هزینه دریافت می‌نماید.

با چه بودجه ای می توانم تبلیغ کنم ؟

هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد! با تبلیغگرام می توانید حتی با ۵۰ هزار بازدید تبلیغ کسب و کارتان را شروع کنید!

نشر تبلیغات من چقدر زمان می برد؟

از همین حالا می‌توانید برای فردا تبلیغ ایجاد کنید! کل فرآیند ثبت نام و ایجاد تبلیغ با تبلیغگرام کمتر از ۵ دقیقه زمان می‌برد!

بازدهی تبلیغات در تلگرام نسبت به اینستاگرام، پوش نوتیفیکیشن، وب و … چطور است؟

طبق گزارش مشتریان ما در روزهای اخیر، بازدهی تبلیغات در کانال های تلگرام به مراتب از تمامی بسترهای دیجیتال موجود بالاتر بوده است.

می توانم کانال ها را خودم انتخاب کنم ؟

تبلیغات بازدیدی برای تعداد زیادی کانال ارسال می گردد و ممکن است یک کانال حتی کمتر از هزار بازدید برای تبلیغ شما فراهم کند. همچنین کانال ها هر کدام می‌بایست تبلیغ شما را تایید یا رد نمایند. به همین دلیل انتخاب تک به تک کانال فقط برای تبلیغات ساعتی یا تبلیغ با تعرفه ثابت میسر می‌باشد.

چرا تبلیغگرام را برای تبلیغات گسترده تلگرام انتخاب کنم ؟

تبلیغگرام، از بنیان گذاران تبلیغات در تلگرام و اولین سیستم تبلیغات در شبکه های اجتماعی در کشور است. پس از گذشت سال‌ها از شروع فعالیت تبلیغگرام در تبلیغات تلگرام، تاکنون هیچ پلتفرمی با قابلیت های تبلیغگرام در ایران و حتی جهان ایجاد نشده است.

همچنین با تبلیغگرام از امکاناتی مانند، نشر سریع و با چند کلیک در بیش از ۳ هزار و پانصد کانال تلگرامی، گزارشات زنده تبلیغات بلافاصله پس از نشر آن، ۳۷+ نوع گزارش متنوع و ده ها قابلیت دیگر بهره‌مند شوید.

چه تبلیغاتی را تایید نمی کنیم؟

ساده و کوتاه بگوییم، اگر تبلیغات شما به هر نحوی به مردم ضرر برساند و از نظر کارشناسان ما ناعادلانه، فریبنده یا غارتگرانه باشد تبلیغ شما تایید نخواهد شد. جهت مطالعه کامل قوانین می‌توانید به صفحه قوانین تبلیغگرام مراجعه نمایید.

چگونه تبلیغات را شروع کنم؟

۱- اینجا کلیک کنید و وارد حساب کاربری تبلیغگرامتان شوید.

۲- مطابق تصویر یک کمپین تبلیغاتی در بستر تلگرام ایجاد نمایید.

تبلیغات گسترده تلگرام

۳- مطابق تصویر وارد کمپین جدیدتان شوید و روی دکمه «ایجاد تبلیغ جدید» کلیک کنید.

تبلیغات گسترده در تلگرام

۴- مراحل ایجاد تبلیغ را به سادگی و مطابق تصاویر ذیل طی کنید و تبلیغ شما ایجاد خواهد شد.

آموزش تبلیغات در تلگرام
تبلیغات در تلگرام
تبلیغات بازدیدی در تلگرام
تبلیغات گسترده و بازدیدی در تلگرام
تبلیغ در کانال های تلگرام